سال گذشته برای بسیاری از سازمانها سخت بوده است ، اما تغییر قابل توجهی از سوی رهبران فروش رخ داده است. آنها زمان بیشتری را با همکاران بازاریابی خود صرف کردند. اکثریت مدیران ارشد فروش (CSO) طی سال گذشته حداقل 20 درصد زمان بیشتری را با مدیران ارشد بازاریابی (CMOs) گذراندند.

همانطور که به تحقیق درباره تراز فروش و بازاریابی ادامه می دهم ، مدت زمانی که CSO ها و CMO ها با هم می گذرانند به عنوان یک شاخص خوب برای افزایش همسویی به نظر می رسد. در اینجا موارد بیشتری برای مطالعه وجود دارد ، اما افزایش زمان و فعالیت های مشترک نشان دهنده تغییر در مسیر درست است.

به طور کامل 87 درصد از رهبران فروش زمان بیشتری را صرف بازاریابی کردند و یک سوم سازمان های مدنی زمان خود را به میزان زیادی افزایش دادند. نمودار زیر تجزیه زمان افزایش یافته را نشان می دهد:

33٪ زمان صرف شده را به میزان زیادی افزایش می دهد (+50٪)
26 time افزایش متوسط ​​زمان (20++)
28 درصد زمان صرف شده را اندکی افزایش داده است

این داده ها نشان می دهد که وقتی رهبران فروش با شرایط سختی روبرو می شوند ، برای بهبود نتایج ، تغییرات را کشف می کنند. یک سازمان فروش معمولی بر رشد خط لوله و رسیدن به اهداف درآمد خود تمرکز می کند. این رویکرد “تنها برو” تا زمانی که کار نکند ، کار می کند.

همکاری رهبران فروش و بازاریابی در مسائل مهم
و این رهبران درآمد وقتی گرد هم می آیند درباره چه چیزی بحث می کنند؟ آنها در زمینه هایی کار می کنند که نتایج را تغییر می دهد. یکی از درسهای مهم سال گذشته اختصاص منابع بیشتر به مشتریان احتمالی است. سازمان های مردم نهاد در مورد چگونگی درک بهتر مخاطبان خود و فعالیت هایی که با ترسیم چرخه زندگی مشتری ایجاد تعامل می کنند همکاری می کنند. این فرآیند نگاشتن پیام ها و محتوا را بهبود می بخشد ، که با نظرات فروش و بازاریابی بیشتر با چشم اندازها مطابقت دارد.

سرمایه گذاران فروش بیشتر برای بازاریابی دیجیتال هزینه می کنند
در حال حاضر مشاهده هزینه های بازاریابی دیجیتال در بودجه فروش غیر معمول است ، اما افزایش 43 درصدی از هزینه های 2020 تا بودجه 2021 نشان می دهد که رهبران فروش از روش ها و فرایندهای شرکای بازاریابی خود استقبال می کنند. علاوه بر این افزایش بودجه ، CSO ها به طور خاص تجربه خرید دیجیتالی مشتریان خود را بهبود می بخشند . افزایش محیط های کار از راه دور و فروش مجازی همچنان باقی است ، بنابراین رهبران فروش در حال بررسی فرآیندهای دیجیتالی برای زمان ترکیبی 2021 و پس از آن هستند. از آنجا که بازاریابی بیش از فروش منجر به تحول دیجیتالی شده است ، این منطقه ای است که CMO ها می توانند رهبران فروش را راهنمایی کنند.

داده ها و تجزیه و تحلیل روند فروش را بهبود می بخشد
با پیشگامی از تجربه بازاریابی در مورد داده ها ، سازمان های مدنی در تلاش هستند تا قابلیت های تجزیه و تحلیل داده های قوی تری را ایجاد کنند. هر مرحله از سفر خرید با در دسترس بودن داده ها افزایش می یابد ، بنابراین همکاری در معیارهای مختلف در قیف تأثیر واقعی بر هر دو تیم دارد. اینها شامل هر دو ورودی هستند که رویدادها و فعالیتها را تحریک می کنند و نتایج را با ویژگی و دقت کافی اندازه گیری می کنند تا در هر مرحله به بهبود نرخ تبدیل ادامه دهند.

نتیجه
وقتی زمان یکی از ارزشمندترین کالاها در طول روز است و جلسات مجازی همکاری را عمدی تر کرده است ، این یک نشانه امیدوارکننده است که سازمان های جامعه مدنی و مدیران وقت زمان بیشتری را با هم می گذرانند. عواقب این زمان به خوبی صرف خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *