مدیریت شبکه های اجتماعی
بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان است. هوش پیروزی به بسیاری از مشاغل کمک کرده است تا یک استراتژی مدیریت رسانه های اجتماعی و تاثیرگذار ایجاد کنند. موفقیت در رسانه های اجتماعی تا حد زیادی با مشارکت مخاطبان بستگی خواهد داشت . برای دستیابی به مشارکت بالا ، توصیه می کنیم مشاغل در همه پلتفرم های اجتماعی اصلی با افراد در ارتباط مداوم باشند. انتشار محتوای جذاب نیز بخش مهمی از استراتژی رسانه های اجتماعی است. همه مطالب منتشر شده و خلاقانه باید انگیزه ای برای پیروان ایجاد کند تا از وب سایت و کسب و کار شما دیدن کنند تا درباره شما بیشتر بدانند . وقتی دنبال کنندگان داستان برند شما را درک کنند ، احتمال بیشتری برای مشتری شدن آنها وجود دارد.
- 09179868758
- 09370721578
- 09370721578


خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی
- استراتژی برند
- محتوای خلاقانه
- عکاسی و فیلمبرداری
- تجزیه و تحلیل رقبا
- کشف روند
- کپی رایتینگ
- تحقیق هشتگ
- بازاریابی تأثیرگذار
- استراتژی و مدیریت تبلیغات پولی
- مدیریت جامعه
- ارسال برنامه ریزی شده
آیا میدانستید؟
رسانه های اجتماعی معیار مهمی در الگوریتم رتبه بندی سئو گوگل دارند. این سیگنال ها شامل معیارهایی مانند لایک کردن ، اشتراک گذاری ، نظرات و پیوندها است.
فرایند مدیریت رسانه های اجتماعی هوش پیروزی
ادمین حساب کاربری
برای رفع کامل نیازهای شما ، هوش پیروزی یک ادمین پیج به صورت اختصاصی برای پروژه رسانه های اجتماعی شما در نظر می گیرد. ادمین پیج در طول تماس های دو هفته ای و مکاتبات روزانه پیگیر تمامی عملکرد های شما خواهد بود . هر گونه درخواست یا ویرایش از طرف مشتری به ادمین پیج ارسال می شود و آنها با طراحان گرافیک و تیم رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند. هوش پیروزی مفتخر است که در هر پروژه فعال است ، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که به طور هفتگی ایده های جدیدی از ادمین خود دریافت خواهید کرد.


کارگاه استراتژی برند
هویت برند شما باید روی تمام کارهایی که انجام می دهید مهر شود. برندسازی یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر کسب و کاری است. این امر به مشتریان می گوید شما چه کسی هستید و شما را از رقبای خود متمایز می کند. ما به طور استراتژیک هویت شما را در خلاقیت رسانه های اجتماعی به گونه ای قرار می دهیم که مفاهیمی را تولید می کند که با مخاطبان مورد نظر شما طنین انداز شده و شما را در بین بزرگترین جمعیت ها برجسته می کند.
تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی
گام بعدی این است که ما موقعیت فعلی رسانه های اجتماعی را برای تجارت شما تجزیه و تحلیل کنیم. این شامل تجزیه و تحلیل رقبا ، پیدا کردن روند پیشرفت ، تحقیقات هشتگ ، تجزیه و تحلیل شهرت و معیارهای ترافیک وب سایت است ، اما محدود به آن نیست. هوش پیروزی همچنین یک گزارش جامع برای مخاطبان موردنظر شما ایجاد می کند. این به ما کمک می کند تعیین کنیم که مخاطبان ایده آل برند شما چه کسانی هستند و چگونه می توانیم از طریق محتوای بصری و محتوا نویسی بهترین ارتباط را با آنها برقرار کنیم. اگر کسب و کار شما قبلاً در رسانه های اجتماعی تأسیس شده است ، ما تاریخچه ارسال پست های شما را تجزیه و تحلیل می کنیم تا مشخص شود چه استراتژی هایی در گذشته به خوبی کار کرده است.


توسعه محتوای خلاق
در هوش پیروزی ما تیمی از طراحان گرافیک داریم که به ایجاد تصاویری منحصر به فرد برای انتشار در رسانه های اجتماعی اختصاص داده اند. ما همچنین یک تیم مجرب از فیلمبرداران ، عکاسان و ویراستاران داریم که به زنده نگه داشتن محتوای شما کمک می کند.تصاویر کلمات و ویدئو ها هستند که در شبکه های اجتماعی صحبت می کنند. فرآیند خلاقانه ما برای رسانه های اجتماعی شامل افزایش محتوای موجود شما با طراحی گرافیکی و همچنین ایجاد صد در صدی طرح های اصلی ما است. بسته “استاندارد” مدیریت رسانه های اجتماعی ما شامل 20 پست غیر ویدئویی در ماه است. (یک پست در هر روز کاری) با این حال ، هوش پیروزی خوشحال است که نیازهای منحصر به فرد مشاغل شما را برآورده می کند. در صورت نیاز به فیلم ، انیمیشن ،یا تعداد بیشتری پست در روز ، ما بسته های سفارشی رسانه های اجتماعی را متناسب با نیازهای خلاقانه شما ایجاد می کنیم.
هوش پیروزی همچنین دارای کارمندانی از نویسندگان محتوا است که در ساختن سرفصل های تحریک کننده و زیرنویس های جذاب مسلط هستند. نوشتن محتوای بهنیه ، خلاق و استراتژی هشتگ گذاری هدفممند در برنامه های مدیریت رسانه های اجتماعی ما گنجانده شده است.
تقویم وظایف هوش پیروزی
مدیریت رسانه های اجتماعی زمانی بهترین کار را می کند که آژانس ما بتواند در ایجاد محتوا با تیم شما همکاری کند. ما به بازخورد شما اهمیت می دهیم و ماموریت ما محتوای قدرتمندی است که با دیدگاه برند شما همخوانی دارد. هیچ کس بهتر از شما کسب و کار شما را نمی شناسد. به همین دلیل است که ما تقویم وظایف ماهانه را به مشتریان رسانه اجتماعی خود ارائه می دهیم. این به شما امکان می دهد قبل از انتشار محتوا ، طرح های خلاقانه ، زیرنویس ها و هشتگ های ما را مشاهده کنید. در مرحله بازبینی ، می توانید ویرایش هایی را پیشنهاد دهید تا به ما در اصلاح پست ها کمک کند. هوش پیروزی می داند که گاهی اوقات شما به محتوایی نیاز دارید که در رسانه های اجتماعی خارج از بازه برنامه ریزی شده ارسال شود ، همه این موارد در نظر گرفته می شود .


تبلیغات در شبکه های اجتماعی
بزرگترین مزیت تبلیغات در بسترهای رسانه های اجتماعی مزیت هدف گیری پویا است. به عنوان مثال ، فرض کنید کسب و کار شما کیف های دستی چرمی می فروشد. از طریق هدف گذاری در فیس بوک و اینستاگرام ، تبلیغات فقط برای زنانی که مد را دوست دارند ، بین 20 تا 40 سال نشان داده می شود. این استراتژی هدف گذاری تضمین می کند که تبلیغات فقط به کاربرانی تحویل داده می شود که به احتمال زیاد با پست شما درگیر شوند و مشتری شوند. هدف گذاری می تواند به شما کمک کند “نقطه شیرین” خود را با تقسیم بندی مخاطبان بر اساس جمعیت شناسی ، روانشناسی و جغرافیایی پیدا کنید. تقسیم بندی فنی نیز می تواند با هدف قرار دادن دستگاه های تلفن همراه/رومیزی یا دستگاه های اندروید یا ای او اس انجام شود. تبلیغات همچنین می توانند در صورت گسترش یافتن بر روی پست های شما به دلیل اثر “گلوله برفی” تأثیر بگذارند. اثر گلوله برفی پدیده ای در دنیای رسانه های اجتماعی است که قرار گرفتن در معرض محتوا را به حداکثر می رساند. اساسا،این مفهوم از منطقی پیروی می کند که وقتی یک کاربر با یک پست درگیر می شود ، همه شبکه های آنها این تعامل را در فیدهای خود مشاهده می کنند. سپس برخی از دوستان آنها با این پست درگیر می شوند و غیره … این به عنوان اثر گلوله برفی گفته می شود. اغلب اوقات ، ما شاهد تبلیغاتی بوده ایم که باعث درگیر شدن تعامل می شود و منجر به گسترش در پخش شدن پست می شود.
چگونه رسانه های اجتماعی می توانند برای تجارت شما مفید باشند

ما درک می کنیم که همه موارد لایک ، فالور و اشتراک گذاری هیچ معنایی ندارند مگر اینکه مردم در واقع محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. به همین دلیل است که ما دائماً نتایج کمپین های رسانه های اجتماعی خود را ردیابی و اندازه گیری می کنیم. ما نتایج را به صورت روزانه اندازه گیری می کنیم و گزارشی از بازده سرمایه گذاری (ROI) خود را به شما ارائه می دهیم. این روش به عنوان ردیابی تبدیل شناخته می شود. ما حساب های اجتماعی شما را به Google Analytics پیوند می دهیم تا ببینیم ترافیک اجتماعی چگونه با وب سایت شما تعامل دارد. ما همچنین از نرم افزار ردیابی تماس و نرم افزار ردیابی چت زنده برای تعیین تعداد سرنخ های رسانه های اجتماعی استفاده می کنیم. هر کاربری که فرم ، تماس یا چت ارسال می کند ، در اصطلاح بازاریابی دیجیتال به عنوان “تبدیل” شناخته می شود. با اندازه گیری میزان تبدیل شما از شبکه اجتماعی ، می توانیم ببینیم کدام کمپین ها موفق ترین هستند ،و از کدام پلتفرم آمده اند.

هوش پیروزی هر پروژه جدید رسانه های اجتماعی را با تجزیه و تحلیل جامع رقبا آغاز می کند. این تجزیه و تحلیل شامل معیارهایی از قبیل: تعداد پیروان رقبای شما در شبکه های اجتماعی ، متوسط میزان مشارکت کاربر با پست ها ، تعداد دفعات ارسال رقبای شما و موارد دیگر ، سنجیده می شود. ما همچنین می توانیم ببینیم کدام پست اجتماعی رقیبان شما بهترین عملکرد را دارد. با استفاده از این اطلاعات ، ما می توانیم کمپین هایی را تشکیل دهیم که سابقه موفقیت آنها اثبات شده است. نقاط قوت رقبا مهم هستند ، اما نقاط ضعف آنها مهمتر است. به عنوان مثال ، اگر ببینیم یکی از رقبای شما از نظر تعداد و میزان استقبال بسیار کمی در اینستاگرام برخوردار است ، ما یک کمپین تهاجمی اینستاگرام را برای تسلط بر آن بخش از رسانه های اجتماعی توصیه می کنیم.

اینترنت پویایی جالبی را برای مشاغل امروزی ارائه می دهد. مزایا و معایبی در مورد رسانه های اجتماعی وجود دارد سناریوی شمشیر دو لبه. مزیت این است که مشتریان می توانند بازخورد خود را در زمان واقعی ارائه دهند و ارتباطات مثبت را با شبکه های شخصی خود به اشتراک بگذارند. اشکال این است که گاهی اوقات بازخورد می تواند منفی باشد. بسیار مهم است که بازخورد منفی در رسانه های اجتماعی به سرعت و متفکرانه مورد بررسی قرار گیرد.
یکی از ویژگی های عالی که هوش پیروزی می تواند در رسانه های اجتماعی شما ایجاد کند ، استفاده از ربات های هوشمند و خودکار است ، ربات های چت در رسانه های اجتماعی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند زیرا برای ارائه پاسخ به سوالات متداول کاربران بسیار مناسب هستند. استفاده از ربات های چت خودکار در خدمات مشتریان رسانه های اجتماعی هزینه سرمایه انسانی شما را به میزان چشمگیری کاهش می دهد و ارتباط با مشتریان احتمالی را تسریع می کند.

از طریق تحقیقات مخاطبان در رسانه های اجتماعی ، کسب و کارها قادر به جمع آوری اطلاعات در مورد اینکه مخاطبان خود چه کسانی هستند ، به دنبال چه چیزی هستند و یا اینکه از پیشنهادات شما راضی هستند. روند کار ما با جستجویی حاضرین و معمولاً با تجزیه و تحلیل دنبال کنندگان فعلی شما و افراد بالقوه شما آغاز می شود. اگر کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی تازه کار است ، ما همچنین می توانیم از ابزارهای خود برای مشاهده آمار پنهان پیرامون رقبای برتر شما استفاده کنیم. پس از تعیین مشخصات جمعیتی ، روانشناسی و جغرافیایی مخاطبان شما ، سپس در مورد موضوعاتی که در حال حاضر در بین آن مخاطبان متداول است تحقیق می کنیم.
تحقیقات مخاطبان به کسب و کارها کمک می کند تا در رسانه های اجتماعی مطلع و مشارکت داشته باشند. ما می توانیم داده های لازم را برای ارزیابی اینکه چه محتوایی بیشتر مخاطبان هدف شما را جذب می کند ، جمع آوری کنیم. تحقیقات مخاطبان همچنین نقش تعیین کننده ای در تعیین تعداد افرادی دارد که پست های شما را مشاهده می کنند و اینکه چه استراتژی تبلیغاتی پولی برای تجارت شما موثرتر خواهد بود.

بیش از 3 میلیارد نفر در سراسر جهان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. هیچ راهی بهتر از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر شما وجود ندارد. هر بستر رسانه های اجتماعی بخش خاصی از کل بازار را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، کاربران فیس بوک دارای بالاترین میانگین سنی در میان هر پلتفرم اجتماعی هستند. در حالی که پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و توییتر دارای مشخصات جمعیتی بسیار جوان تری هستند.
، ما در طراحی محتوای خلاقانه که مخاطبان ایده آل مارک شما را جذب کند تخصص داریم. برندسازی در قلب هر پروژه ای است که انجام می دهیم. ما تیم هایی از طراحان گرافیک ، ویرایشگران ویدئو و نویسندگان محتوا داریم که به ایجاد محتوا که بر رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد اختصاصی فعالیت دارند. محتوایی که تولید می کنیم به احتمال زیاد در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده ،لایک خورده ، دست به دست می شود و اکثر مخاطبین شما آن را دنبال خواهند کرد. پیام برند شما روی هر خلاقیتی که برای کمپین های شما منتشر می کنیم “هک” می شود. تیم بازاریابی دیجیتال ما از محتوای مارک دار(حاوی لوگو و برند) شما برای دسترسی به حداکثر تعداد مخاطبان منحصر به فرد شما استفاده می کند. این روش نشان دادن نام تجاری ، درون محتوای شما در رسانه های اجتماعی باعث حداکثری بازخورد می شود
چنانچه نیاز به مشاوره طراحی سایت دارید ، شماره تماس خود را وارد نمایید ، مشاورین ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت