توضیحات
دوره حرفه ای و کاربردی طراحی کسب و کار در دنیای امروزی
“ابزارها ،مهارت ها و نگرشی جدید برای استراتژی و نوآوری “
دوران سلطنت دیوانگان شروع شده است!!
به همه کسانی که به گروه مشاورین هوش پیروزی پیوسته اند خوش آمد می گوییم. اینجا خانه ای امن برای آینده شماست.در اینجا فرد مسن و کهنه کار خاطرات دلپذیر و شیرین گذشته را زنده میکند و فرد جوان از پیشرفت و سرگرمی لذت می برد و طمع آینده ی دور را حس میکند. قرار است گروه مشاورین هوش پیروزی مکانی ایدهال ،رویایی و حقیقتی انکارناپذیر باشد ،این دقیقا همان چیزی است که شما به دنبالش بوده اید . با امید اینکه اینجا مرکز شادی ،پیشرفت ،ثروت و الهام برای شما و جهانیان باشد.
تکنفره پرواز نکنید .نابغه تنها محکوم به مرگ است.
تصویری کار کنید .مغزتان به خاطر این کار از شما تشکر خواهد کرد.
از داستان گویی برای الهام بخشیدن و تغییر مقیاس استفاده کنید.
شورشی باشید و چشم انداز سرلوحه کار شما و تیم تان است.
مسئله پاسخ ها نیست. مسئله پرسش درست است.
اگر ندانید کجا هستید چطور می توانید بدانید به کجا می روید.
بهترین ایده های جهان بی ارزشند تا وقتی که آزموده شود.
درستی را اثبات نکنید بلکه نادرستی را اثبات کنید. سعی کنید کاری کنید که ایده هایتان ناکام بماند.
اولین ایده شما افتضاح است .لازم است که در اول کار شکست بخورید و مکرر شکست خورد.
بی اعتمادی قاتل نوآوری است.
برای افرادی که در سمتهای مدیریتی اند فرایند نوآوری مبهم به نظر می رسد.
یا دست به کاری بزرگ بزنید یا کنج خانه بنشینید.
همه اینها از شما آغاز می شود.
این را از یاد نبرید…
شرایط سخت و پر تلاطم این ایدهها و اراده ها هستند که میتوانند حتی کوهها را جابجا کند. دوره حرفه ای و کاربردی ساخت برند محبوب محصول ذهن سنتشکن و خلاق گروه مشاورین هوش پیروزی است.
کارشناسان هوش پیروزی با صدای بلند پرصلابتشان و با دنیایی از اطلاعات که پشتوانه موفقیت آنهاست ،به ما می گویند که تلاش های برندسازی به شکل و شیوه های گذشته از دور خارج شده و پوچ و بیمایه هستند.
چیزی که مصرفکنندگان نیاز دارند علاقه شدید است.
کارشناسان گروه مشاورین هوش پیروزی نقشه فوقالعاده خودشان را بر اساس راز آلودگی مسحورکنندگی و لذتجویی بناگذاشته اند و همین نقشه را در دوره ساخت برند محبوب با طرحی بسیار باشکوه با شما به اشتراک می گذارند.
مقدمه:
دنیا عوض شده است. نه فقط عادات مصرف کنندگان،فناوریها و دیگر روندها در حالی ریشهکن کردن کسب و کار هایی اند که زمانی رونقی داشتند، بلکه برخی از بازارها به کلی در حال دگرگونی اند و بازارهای جدیدی در حال سربرآوردن از دل این عدم قطعیت و فاصله گرفتن از ماهیتی پیش بینی ناپذیری اقتصاد شبکه ای امروزند.
جالب و برای عدهای خشمی کننده اینجاست که بسیاری از شرکتهایپیشتاز این تحول تا دو دهه قبل وجود خارجی نداشتند. قضیه این نیست که این بازیگران جدید صرفاً خوش شانس بوده اند یا افراد باهوش تر یا توانمندترین به خدمت گرفتند .پس چطور است که آنها در غیر منتظر ترین جاها به طلا رسیدند؟ در یک کلام طراحی.
مسئله طراحی اساساً بهسازی شیوه نگارش ما به جهان است. طراحی فرایند یادگرفتنی تکرارپذیر و ضابطهمندی است .که هر کس میتواند از آن برای خلق ارزش ای منحصر به فرد و درخور استفاده کند.
طراحی ارتباطی با کنار گذاشتن فرآیندها و ابزارهایی که در اختیار داری
ندارد. در واقع کاملاً عکس این قضیه صحیح است. درست همانطور که طراحی استارتاپ های زیادی را قادر ساخته مدلهای کسب و کار و بازارهای جدیدی پدید آورند ،به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید یکی از کدام ابزارها برای یادگیری کاری جدید، متقاعد کردن دیگران به در پیش گرفتن مسیر متفاوت و در نهایت ،اتخاذ تصمیمات بهتر استفاده کنید.
بیش از هر چیز طراحی به پدید آوردن شرایطی مربوط میشود که به واسطه آن کسب و کار ها شکوفا می شوند و رشد میکنند و علیرغم عدم قطعیت و تغییر تکامل می یابند.
بر این اساس، کسب و کارهای بهتر آنهای اند که به شیوهای جدید و سیستماتیک به سراغ مسائل می روند و بیشتر بر انجام دادن کار تمرکز میکنند تا بر برنامهریزی و پیشبینی.
کسب و کارهای بهتر بین طراحی و استراتژی پیوند برقرار می کنند. تا فرصتها را در اختیار گیرند و بدین وسیله رشد و تغییر را در جهانی که غیر قطعی و پیش بینی ناپذیر است به پیش ببرند.
در این دوره آموزشی و حرفه ای ابزارها، مهارت ها و نگرش جدیدی برای مهار کردن فرصتهای خلق شده از عدم قطعیت در اختیار شما قرار میدهد تا کسب و کار بهتری طراحی کنید.
هزاران سال مثال از دنیای واقعی از افرادی که استاد اصول پایه طراحی و همچنین مطالعه های موردی از شرکتهایی که با استفاده از طراحی به منزله زیر بنای اصلی تصمیم گیری باعث پدید آمدن تغییر شدهاند در این دوره آموزشی گنجانده ایم.
دوران سلطنت دیوانگان شروع شده است!!
با شرکت در این دوره حرفهای و کاربردی می توانیم مشتریان و نیازهایشان را بهتر بشناسیم ،ارزشی را که میشود به مشتریان عرضه کرد را بهتر بسنجیم و در نهایت نقطه تلاقی ارزش خلق شده با نیازهای مشتریان را دقیق تر بیابیم.
همه اینها کمک میکند تا در سطوح متنوع کسب و کار با انتخاب درست و اجرای صحیح ایده های خلاقانه بیشتر، نوآوری را به خدمت بگیریم و با رویکرد نظام مند تفکر طراحی ،مسائلی کسب و کار را هر چه اثربخش تر حل کنیم.
سوالات
- چگونه به ایده های کسب و کار می رسید؟
- کاری که بیشتر کارآفرینان باید انجام دهند چیست ؟
- چگونه اولین برنامه نویس خود را استخدام می کنید؟
- وقتی دو مخاطب کاملاً متفاوت دارید باید درباره چه چیزی بنویسید؟
- من به شخصی نیاز دارم تا محصول خود را بفروشد. چکار کنم؟
- چگونه وقت خود را مدیریت می کنید؟
- آیا باید برای پیگیری ایده راه اندازی خود شغل خود را ترک کنم؟
- مأموریت اصلی شما در ابتدای کسب و کار چیست؟
- شما چه خدماتی یا کالایی را ارائه می دهید که دیگران ارائه نمی دهند؟
- چگونه کسب و کار خود را تبلیغ می کنید؟
- موفقیت کسب و کار خود را به چه چیزی نسبت می دهید؟
- آیا از خدمات یک حسابدار یا وکیل حرفه ای استفاده می کنید؟
- چه عاملی باعث شد که شما کسب و کار فعلی خود را انتخاب کنید؟
- اهداف اصلی و حیاتی شرکت شما چیست؟
- آیا کسب و کار شما به صورت محلی یا در سطح ملی ؟
- اگر یک توصیه به کسی داشته باشید که تازه کار خود را شروع کرده است ، چه پیشنهادی خواهید داشت؟
- کسب و کار شما برای درک فضای کسب و کار فعلی ، چند بار نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدات خود را ارزیابی می کند؟
- چگونه کسب و کار شما به طور موثر مشارکت ها را شکل می دهد و از آنها سود می برد؟
- اگر شما مسئول برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار خود باشید ، چه تغییراتی ایجاد می کنید؟
- کسب و کار شما از نظر عملیاتی چقدر کارآمد است؟
- سازمان شما چقدر از افراد خود به عنوان یک دارایی برای کمک به پیشرفت ، رقابت پذیری و تحقق استراتژیک اهداف استفاده می کند؟ آیا به دلیل فقدان استراتژی موثر از افراد به طور موثر استفاده می شود، یا استعداد ها را هدر می دهید؟
- کسب و کار شما برای درک مزایا و معایب رقابتی و همچنین شناسایی زمینه های سرمایه گذاری یا نیازهای بهبودی ، هر چند وقت یکبار رقابت را تحلیل می کند؟
- کسب و کار شما از نظر قابلیت های محصول از نظر استراتژیک چقدر از رقبا متفاوت است؟ استراتژی کسب و کار شما در این مورد چقدر روشن است؟
- چشم انداز شما درباره مسئولیت شرکتی که باید در کسب و کار شما در آینده داشته باشد چقدر روشن است؟ آیا مسیری که کشب و کار شما می خواهد طی کند ، روشن و قابل درک است؟
- آیا دیدگاه بلند مدت شما در اولویت های کوتاه مدت شما منعکس می شود؟ آیا ما امروز تلاش خود را برای ابتکاراتی که ارتباط با جایی که انتظار داریم خودمان و بازار در آینده باشد ، می اندازیم؟
- آیا کسب و کار شما به همان اندازه که کارایی عملیاتی دارد ، رشد و توسعه کسب و کار / بازار جدید را دنبال می کند؟
- چشم انداز استراتژیک کشب و کار شما چقدر موثر است؟
- آیا هنگام تدوین و اجرای استراتژی ، کسب و کار شما به طور موثری اولویت های کوتاه مدت و بلند مدت را متعادل می کند؟
- برنامه کسب و کار شما برای بهبود و تحول اهداف استراتژیک در طول زمان چقدر کارآمد و سازمان یافته است؟
- پیامدهای منفی بالقوه ای که می تواند با اجرای یک استراتژی جدید اتفاق بیفتد چگونه با نتایج مثبت بالقوه مقایسه می شود؟
- کسب و کار شما از طریق اینترنت (رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها و غیره) چند رسانه تأسیس شده دارد؟
- کسبس و کار شما چند ارتباط برقرار شده با مشاغل دیگر دارد؟
- کسب و کار شما با مشتریان سازگار و قابل اعتماد چه ارتباط سازنده ای دارد؟
- مدل تحویل کسب و کار شما چقدر موثر است؟
- استراتژی توزیع چه میزان سود بالقوه برای کسب و کار شما دارد؟
- با توجه به همه نتایج احتمالی ، استراتژی توزیع شما چقدر خطرناک است؟
چیزی که درباره این دوره مهم است دقیقا «کاربردی» بودن آن است. به این معنا که ما نمی خواهیم با بحث های تئوریک و تعریفی و کلی، وقت کارگاه را بگیریم، برعکس، هدف ما این است که مهم ترین و متمایزترین تکنیک ها و مهارت هایی که شما برای بازاریابی و تولید محتوا موثر نیاز دارید در اختیارتان قرار دهیم. به همین دلیل، دوره های گروه مشاورین هوش پیروزی، همگی دارای یک دستورالعمل کاربردی و اجرایی هستند که برای شما طراحی شده تا دقیقا بدانید از چه نقطه ای باید شروع کنید و چطور پیش بروید و در نهایت به کجا برسید.
پیش از شرکت در این دوره، نیازی به دانش اولیه نیست و تمامی مباحث از صفر تا صد آموزش داده خواهد شد.
دوره ها به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. البته این دوره برای شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی به صورت حضوری در محل شرکت یا سازمان برگزار خواهد شد.
شرکتکنندگان در این دوره میتوانند تمامی این اطلاعات را در خاطر بسپارند ولی بهتر است یادداشت برداری و مرور مطالب حداکثر تا یکماه انجام شود.
در این دوره فرض اولیه بر آن است که مخاطبان چیزی از بازاریابی و تولید محتوا نمی دانند. پس سطح دوره از مباحث مقدماتی تا پیشرفته است.
چه مدیر بازاریابی محتوایی یکی از شرکت های بزرگ باشید و چه مالک کوچکترین کسب و کار، این دوره کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را رشد دهند. اندازه کسب و کار مهم نیست. هر عنوان و نقشی که دارید اگر بخشی از فرایند بازاریابی برای تولید درآمد است این دوره مناسب شماست.
دریافت مشاوره رایگان از متخصصین گروه مشاورین هوش پیروزی تا پایان عمر، دریافت گواهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فایل الکترونیکی و محتوای صوتی دوره بخشی از خدماتی است که شما علاوه بر شرکت در این دوره خواهید داشت.