دوره حرفه ای طراحی کسب و کاری بهتر

فصل اول) آمادگی

  • هر سفری با کسب آمادگی می شود
  • آمادگی روح طراحی است
  •  تیمتان را آماده کنید
  • به دنبال شورشی ها بگردید
  • تیمی چند رشته ای بسازید
  • افراد غیرمعمول را پیدا کنید
  • محیط خود را آماده کنید
  • شیوه کار جمعی در کسب و کار
  • کارت ویزیت شما شخصیت شد
  •  چه زمانی تیم را جمع کنیم
  • فضایی برای افراد
  • مقر فرماندهی کسب و کار شما
  • فصل دوم) زمان همه چیز را تغییر میدهد
  •  سفری از کالا به نام تجاری
  •  از نام تجاری و برند
  •  اقتصاد توجه و فراموشی برندها

فصل دوم) تجربه در تسهیل گری

  • مسئول تشریفات
  • مدیریت انرژی را یاد بگیرید
  •  مسئله صرفاً به جلسات محدود نمی شود
  • نقاب مناسب در کسب کار
  •  تسهیل گری تصویری
  • مدیریت زمان
  •  جزئیات ارائه تصویری
  •  مدیریت انرژی
  • شیوه کارتان را با هم آماده کنید
  • لوازم ضروری
  • گفتگو ها و چارچوب ها
  • جلسات یا سناریو ها
  • قهرمانان فی البداهه
  • سناریوهای لازم
  • طراحی برای انعطاف پذیری
  • چک لیست ها
  • برگه تماس
  • سناریو
  • امضای منشور
  • ارزش های تیم
  • بوم منشور تیم

فصل سوم) زاویه دید

  • زاویه دید شما
  • دشوارترین گام
  • شورشی باشید
  • نقشه راه شما
  • طراحی داستان
  • معیار های طراحی
  • جرات پا پیش گذاشتن
  • استراتژی ملموس
  • چشم اندازهای مرتبط و به هم پیوسته
  • چگونگی وفاداری به چشم انداز
  • چشم انداز ضد گلوله
  • چشم اندازی بین بخشی
  • چگونگی به اشتراک گذاشتن چشم انداز
  •  چشم انداز آینده شما
  • چشم انداز به مثابه قطب نما
  • تفاوت چشم انداز با بیانیه
  • ماموریت بیانیه نیست
  • فراتر از چشم انداز
  • فراتر از یک رویا
  • اجزای اصلی ساخت یک چشم انداز کاربردی
  • چگونه چشم انداز را ایجاد کنیم؟
  • چه چیزهایی از چشم انداز کسب و کار پشتیبانی می کنند؟
  • تشنه چشم انداز
  • تمرکز بر روی آینده
  • داوطلب شدن
  • سرنوشت کسب و کار
  • با هم کار کنید
  • خلق چشم انداز با ۲۵۰ نفر
  • هویت کسب و کار شما چیست؟
  • ماندگاری کسب و کار
  •  بوم چشم انداز: پنج گام جسورانه
  • گام‌های اساسی
  • بیانیه جمعی
  • دستورالعمل های معین
  • به جای خود هدف آتش
  • ارزش های کلیدی
  • پشتیبانی و چالش ها
  • تم های ضروری
  • چگونگی ظاهر شدن چشم انداز
  • چشم انداز یک صفحه ای
  •  تشریک چشم انداز بانک آی ان جی
  •   معیمعیارهای طراحی چیست؟
  • پدیدآورندگان معیار های طراحی
  • باید باشد ها
  • خوب است باشد
  • می تواند باشد
  • نباید باشد های طراحی
  •  داستان گویی
  • ماهیت انسانی
  • داستان
  • دانش مشترک
  • درگیر شدن
  • مرگ با پاورپوینت
  • بوم داستان بوی
  • داستان خاص
  • ابزار بوم داستان گویی
  • مخاطب شما
  • قبل و بعد
  • ترن هوایی احساسی
  • ۳ پرده اساسی
  • بوم داستان‌گویی
  • موضوع ،هدف ،انرژی ،مخاطب ،چیدن صحنه ،بیان نکته مورد نظر، جمع بندی
  •  نقدترفندهای داستان گویی
  • لحظه مکاشفه
  • از یادداشتهای سخنرانی استفاده کنیم
  • تمرین قبل از اجرا
  • استفاده از تجهیزات صحنه
  • پایان واقعاً پایان باشد
  • نقشه جایگزین داشته باشید
  • خود را ستاره نمایش پنداشتن
  • ارجاع فرهنگی
  • بوم سفر قهرمان
  • دنیای عادی
  • انگیزه ماجراجویی
  • امتناع از انگیزه
  • ملاقات با مربی
  • گذر از آستانه
  • آزمون ها هم پیمانان و دشمنان
  • نزدیک شدن
  • هفت خان مرگ و باززایی
  • پاداش
  • راه بازگشت
  • زندگی دوباره
  • بازگشت با کیمیا

بخش چهارم) شناخت

  • جویای شناخت باشید
  • الان کجایید؟
  • نظرتان چیست؟
  • چرا اینجایید؟
  • مشتریان شما چه کسانی هستند؟
  • محیط تان را بشناسید
  • واقعاً کسب و کار شما چیست؟
  •  مسلط شدن بر مشاهده
  • حضور نامحسوس داشته باشیم
  • دست خالی نرفتید
  • مثل طراحان بیاندیشید
  •  مسلط شدن بر پرسشگری
  • درباره آنچه می بینید سوال کنید
  • سوال های درست پرسید
  • چگونه بفهمیم که ایده ما خوب است
  • چرا برای ما اهمیت دارد
  • پیامدهای محصول ما چیست
  • لحظه تابش آفتاب حقیقت
  • پرونده کسب و کار ما
  • اثرگذاری در برخورد اول
  • از مردم کوچه و خیابان بپرسید
  • پارادوکس خرید
  •  ویوین عاشق لوله کش هاست
  • بوم سفر  مشتری
  • بوم ارزش پیشنهادی
  • همیشه با مشتری شروع کنید
  • چرا های کافی بپرسید
  • کار شما شاید این باشد
  • منفعت سازها
  • منفعت ها
  • پرسونا
  • محصولات و خدمات
  • دردسرها
  • دردسر گاهها
  • کاری که باید انجام شود
  • بوم محیط

بخش پنجم) نشانه های آینده

  • محیط فراگیرتر
  • زیر نظر داشتن محیط پیرامونتان
  • بازدید از آینده
  • کنجکاوی آینده
  • فراتر از شرکت خود فکر کنید
  • کار در زیر تیمها
  • ثبت انگیزه‌های کلیدی
  • زاویه دید جمعی
  • روندهای جمعی
  • جو اقتصادی
  • رقبای شما
  • روندهای فناوری
  • نیازهای مشتری
  • عدم قطعیت ها
  • بوم مدل کسب و کار

بخش ششم) ایده پردازی

  • نابغه خلاق شویم
  • ایده پردازی
  • ایده ها از کجا می آیند؟
  • ایده ها صرفاً یک ایده هستند
  • مغزتان را به کار ببندید
  • مغزتان را از حالت اتوماتیک خارج کنید
  • تسلط بر ایده پردازی
  • معرفی ابزار های ایده پردازی
  • آغاز کار
  • عجله نکنید
  • قدرت فکر به وسواس نیفتید
  • استفاده از بوم تفکر
  • رفتن به فضای خیال
  • دیوار ایده ها
  • برگشت به زمین واقعیت
  • ثمرات کار شما
  • گروه خدمات مالی تویوتا و ایده های بزرگ
  •  ماتریس خلاقیت
  • ایده پردازی با بوم مدل کسب و کار
  •  دیوار ایده ها
  • چه میشد اگر….
  • پرسش‌های محرک را مطرح کنید
  • دسته بندی ایده ها
  • ایده های خود را دسته بندی کنید
  • یا کار بزرگی بکنید یا اصلا کاری نکنید
  • استفاده از ماتریس
  • لطفاً کمی بزرگ تر فکر کنید
  • نتایج سهل الوصول
  • بدترین کابوس شما
  • تبدیل ایده پردازی به مسابقه
  • مثل استارت آپ فکر کنید
  • به تصویر کشیدن
  • ایده پردازی در فضای باز
  • افراد غیر معمول
  • ماتریس نوآوری
  • ماتریس خلاقیت
  • استفاده از جداول
  • پر کردن خانه ها
  • نگاه تازه داشته باشید
  • هسته اصلی تان را کنار بگذارید
  • کانون های توجه
  • نقطه کانونی شما کجاست
  • پیروی از الگوها
  • نمونه های اولیه
  • نگرش سازندگی
  • اول بساز بعد خودشان می آید سراغت
  • از مقیاس کوچک آغاز کنید
  • ایده با واقعیت فرق دارد
  • نمونه اولیه ها ملموس و مصنوع اند
  • از ایده هایتان آزمون تصادف
  • نمونه اولیه خود را برای آزمودن آن جنبه طراحی کنید
  • بی کیفیت با به درد نخور فرق دارد
  • نیازی به صبر کردن نیست
  • موش آزمایشگاهی خودتان باشید
  •  تسلط بر نمونه اولیه
  • اول طرحش را بزنید
  • ساده باشید
  • مواد لازم شما در اطرافمان هست
  • نمونه اولیه سازی نمونه اولیه
  • شکل ارائه اهمیت دارد
  • وقت را در نظر داشته باشید
  • قبل از ساختن اصلی بدل آن را بسازید نمونه اولیه خود را برند کنید
  •  اتودسک: نمونه اولیه سازی آینده
  • طرح زدن
  • نمونه اولیه کاغذی
  • در فراسوی طراحی به کمک رایانه
  • چالش طراحی
  • به آینده های دوردست بکنید
  • پدید آوردن تخته بازی
  • بازی کردن فرآیند
  • برای افزایش هیجان کارت های تصادفی را به بازی اضافه کنید
  • هک کردن رو هوا
  • برند ساختمانی
  • میتوانید حسش کنید
  • تکرار
  • همه چیز را نشان دهید
  • تعیین اولویت ها
  • پدید آوردن و مرور
  • ایجاد نظم منطقی
  • بررسی بازخوردها
  • ساختن این نسخه واقعی
  • ساختن دسته جمعی
  • پدید آوردن همراه با مشتریان
  • هک کردن رقیب
  • به صورت نمایش اجرایش کنید
  • از ابزار اداری محبوب تان استفاده کنید
  • کافه نشینی تصویری
  • اعتبار سنجی
  •  دل کندن
  • بهترین ایده دنیا
  • دی وی دی به شما نمی رسد
  • اعتبارسنجی مفروضات
  • بی مهابا باشید
  • اولین ایده شما افتضاح است
  • تسلط بر اعتبار سنجی
  • در اول کار شکست بخورید
  • چهار چرخش مختلف
  • چرخش نیاز مشتری
  • چرخش بخش مشتری
  • چرخشی مدل درآمدی
  • چرخش محیط
  • استمرار
  • دوباره انجامش دهید
  • بهش بچسب
  • جستجو کن و فکر کن
  • مخاطبان مسحور
  • سرگرم کار
  • گاسپارک، استاد چرخش
  • وان تب:چرخش تا پیروزی
  •  بوم پر ریسک ترین فرض
  •  بوم آزمایش
  • واقعاً چه می دانید

بخش هفتم) ایده پردازی

  • بازی پر ریسک ترین فرد
  • چطور آزمایشی را ترتیب دهیم
  • اثبات نادرستی در مقابل اثبات درستی
  • چرخش یا ادامه
  • آزمایشی بعدی شما
  • بوم اعتبار سنجی

بخش هشتم) مقیاس افزایی

  • آخر خط
  • بی‌اعتمادی قاتل نوآوری است
  • دست بردن در بازی
  • از دیگران بیاموزید
  • اجزای تشکیل دهنده
  • آیا آماده سرمایه‌گذاری هستید
  • طراحی مقیاس
  • از بیرون به درون
  • فرایند محور باشد
  • از درون به بیرون
  • زمان مناسب مقیاس افزایی
  •  پیوستار مقیاس
  • شیوه های مختلف  مقیاس افزایی
  • متر: شتاب دهنده متکی بر طراحی
  •  مهارت تحمل ابهام در کسب و کار
  • سطح  آمادگی سرمایه گذاری

 

توضیحات

دوره حرفه ای و کاربردی طراحی کسب و کار در دنیای امروزی

“ابزارها ،مهارت ها و نگرشی جدید برای استراتژی و نوآوری “

دوران سلطنت دیوانگان شروع شده است!!

به همه کسانی که به گروه مشاورین هوش پیروزی پیوسته اند خوش آمد می گوییم. اینجا خانه ای امن برای آینده شماست.در اینجا فرد مسن و کهنه کار خاطرات دلپذیر و شیرین گذشته را زنده می‌کند و فرد جوان از پیشرفت و سرگرمی لذت می برد و طمع  آینده ی دور را حس می‌کند. قرار است گروه مشاورین هوش پیروزی مکانی ایده‌ال ،رویایی و حقیقتی انکارناپذیر باشد ،این دقیقا همان چیزی است که شما به دنبالش بوده اید . با امید اینکه اینجا مرکز شادی ،پیشرفت ،ثروت و  الهام برای شما و جهانیان باشد.

تک‌نفره پرواز نکنید .نابغه تنها محکوم به مرگ است.

تصویری کار کنید .مغزتان به خاطر این کار از شما تشکر خواهد کرد.

از داستان گویی برای الهام بخشیدن و تغییر مقیاس استفاده کنید.

شورشی باشید و چشم انداز سرلوحه کار شما و تیم تان است.

مسئله پاسخ ها نیست. مسئله پرسش درست است.

اگر ندانید کجا هستید چطور می توانید بدانید به کجا می روید.

بهترین ایده های جهان بی ارزشند تا وقتی که آزموده شود.

درستی را اثبات نکنید بلکه نادرستی را اثبات کنید. سعی کنید کاری کنید که ایده هایتان ناکام بماند.

اولین ایده شما افتضاح است .لازم است که در اول کار شکست بخورید و مکرر شکست خورد.

بی اعتمادی قاتل نوآوری است.

برای افرادی که در سمت‌های مدیریتی اند فرایند نوآوری مبهم به نظر می رسد.

یا دست به کاری بزرگ بزنید یا کنج خانه بنشینید.

همه اینها از شما آغاز می شود.

تماس با گروه مشاورین هوش پیروزی

این را از یاد نبرید…

شرایط سخت و پر تلاطم این ایده‌ها و اراده ها هستند که می‌توانند حتی کوهها را جابجا کند. دوره حرفه ای و کاربردی ساخت برند محبوب محصول ذهن سنت‌شکن و خلاق گروه مشاورین هوش پیروزی است.

کارشناسان هوش پیروزی با صدای بلند پرصلابتشان و با دنیایی از اطلاعات که پشتوانه موفقیت آنهاست ،به ما می گویند که تلاش های برندسازی به شکل و شیوه های گذشته از دور خارج شده و پوچ و بی‌مایه هستند.

چیزی که مصرف‌کنندگان نیاز دارند علاقه شدید است.

کارشناسان گروه مشاورین هوش پیروزی نقشه فوق‌العاده خودشان را بر اساس راز آلودگی مسحورکنندگی و لذت‌جویی بناگذاشته اند و همین نقشه را در دوره ساخت برند محبوب با طرحی بسیار باشکوه با شما به اشتراک می گذارند.

طراحی کسب و کار در دنیای امروزی

مقدمه:

دنیا عوض شده است. نه فقط عادات مصرف کنندگان،فناوریها و دیگر روندها در حالی ریشه‌کن کردن کسب و کار هایی اند که زمانی رونقی داشتند، بلکه برخی از بازارها به کلی در حال دگرگونی اند و بازارهای جدیدی در حال سربرآوردن از دل این عدم قطعیت و فاصله گرفتن از ماهیتی پیش بینی ناپذیری اقتصاد شبکه ای امروزند.

جالب و برای عده‌ای خشمی کننده اینجاست که بسیاری از شرکت‌هایپیشتاز این تحول تا دو دهه قبل وجود خارجی نداشتند. قضیه این نیست که این بازیگران جدید صرفاً خوش شانس بوده اند یا افراد باهوش تر یا  توانمندترین به خدمت گرفتند .پس چطور است که آنها در غیر منتظر ترین جاها به طلا رسیدند؟ در یک کلام طراحی.

مسئله طراحی اساساً بهسازی شیوه نگارش ما به جهان است. طراحی فرایند یادگرفتنی تکرارپذیر و ضابطه‌مندی است .که هر کس می‌تواند از آن برای خلق ارزش ای منحصر به فرد و درخور استفاده کند.

طراحی ارتباطی با کنار گذاشتن فرآیندها و ابزارهایی که در اختیار داری

ندارد. در واقع کاملاً عکس این قضیه صحیح است. درست همانطور که طراحی استارتاپ های زیادی را قادر ساخته مدل‌های کسب و کار و بازارهای جدیدی پدید آورند ،به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید یکی از کدام ابزارها برای یادگیری کاری جدید، متقاعد کردن دیگران به در پیش گرفتن مسیر متفاوت و در نهایت ،اتخاذ تصمیمات بهتر استفاده کنید.

بیش از هر چیز طراحی به پدید آوردن شرایطی مربوط می‌شود که به واسطه آن کسب و کار ها شکوفا می شوند و رشد می‌کنند و علی‌رغم عدم قطعیت و تغییر تکامل می یابند.

بر این اساس، کسب و کارهای بهتر آنهای اند که به شیوه‌ای جدید و سیستماتیک به سراغ مسائل می روند و بیشتر بر انجام دادن کار تمرکز می‌کنند تا بر برنامه‌ریزی و پیش‌بینی.

کسب و کارهای بهتر بین  طراحی و استراتژی پیوند برقرار می کنند. تا فرصت‌ها را در اختیار گیرند و بدین وسیله رشد و تغییر را در جهانی که غیر قطعی و پیش بینی ناپذیر است به پیش ببرند.

در  این دوره آموزشی و حرفه ای ابزارها، مهارت ها و نگرش جدیدی برای مهار کردن فرصت‌های خلق شده از عدم قطعیت در اختیار شما قرار میدهد تا کسب و کار بهتری طراحی کنید.

هزاران سال مثال از دنیای واقعی از افرادی که استاد اصول پایه طراحی و همچنین مطالعه های موردی از شرکت‌هایی که با استفاده از طراحی به منزله زیر بنای اصلی تصمیم گیری باعث پدید آمدن تغییر شده‌اند در این دوره آموزشی  گنجانده ایم.

دوران سلطنت دیوانگان شروع شده است!!

شاید بی اغراق بتوان گفت که موضوع دوره آموزشی یعنی طراحی کسب و کاری بهتر دغدغه هر صاحب کسب و کار ی است.به ویژه در محیط کسب و کاری که بسیار ناپایدار تر از گذشته است و هر روز مسائل جدیدی بروز می‌کند و البته همین شرایط فرصت‌های زیادی نیز پیش روی آنها قرار داده است. رویکرد اصلی این دوره حرفه ای و کاربردی تفکر طراحانه به منزله طراحان اندیشیدن است.
با شرکت در این دوره حرفه‌ای و کاربردی می توانیم مشتریان و نیازهایشان را بهتر بشناسیم ،ارزشی را که میشود به مشتریان عرضه کرد را بهتر بسنجیم و در نهایت نقطه تلاقی ارزش خلق شده با نیازهای مشتریان را دقیق تر بیابیم.
همه اینها کمک می‌کند تا در سطوح متنوع کسب و کار با انتخاب درست و اجرای صحیح ایده های خلاقانه بیشتر، نوآوری را به خدمت بگیریم و با رویکرد نظام مند تفکر طراحی ،مسائلی کسب و کار را هر چه اثربخش تر حل کنیم.
طراحی کسب و کار در دنیای امروزی

سوالات

 

  • چگونه به ایده های کسب و کار می رسید؟
  • کاری که بیشتر کارآفرینان باید انجام دهند چیست ؟
  • چگونه اولین برنامه نویس خود را استخدام می کنید؟
  • وقتی دو مخاطب کاملاً متفاوت دارید باید درباره چه چیزی بنویسید؟
  • من به شخصی نیاز دارم تا محصول خود را بفروشد. چکار کنم؟
  • چگونه وقت خود را مدیریت می کنید؟
  • آیا باید برای پیگیری ایده راه اندازی خود شغل خود را ترک کنم؟
  • مأموریت اصلی  شما در ابتدای کسب و کار چیست؟
  •  شما چه خدماتی یا کالایی را ارائه می دهید که دیگران ارائه نمی دهند؟
  • چگونه کسب و کار  خود را تبلیغ می کنید؟
  • موفقیت کسب و کار خود را به چه چیزی نسبت می دهید؟
  • آیا از خدمات یک حسابدار یا وکیل حرفه ای استفاده می کنید؟
  •  چه عاملی باعث شد که شما کسب و کار  فعلی خود را انتخاب کنید؟
  • اهداف اصلی و حیاتی شرکت شما چیست؟
  • آیا کسب و کار شما  به صورت محلی یا در سطح ملی ؟
  • اگر یک توصیه به کسی داشته باشید که تازه کار خود را شروع کرده است ، چه پیشنهادی خواهید داشت؟
  • کسب و کار شما برای درک فضای کسب و کار فعلی ، چند بار نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدات خود را ارزیابی می کند؟
  • چگونه کسب و کار  شما به طور موثر مشارکت ها را شکل می دهد و از آنها سود می برد؟
  • اگر شما مسئول برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار  خود باشید ، چه تغییراتی ایجاد می کنید؟
  • کسب و کار شما از نظر عملیاتی چقدر کارآمد است؟
  • سازمان شما چقدر از افراد خود به عنوان یک دارایی برای کمک به پیشرفت ، رقابت پذیری و تحقق استراتژیک اهداف استفاده می کند؟ آیا به دلیل فقدان استراتژی موثر از افراد به طور موثر استفاده می شود، یا استعداد ها را هدر می دهید؟
  • کسب و کار شما برای درک مزایا و معایب رقابتی و همچنین شناسایی زمینه های سرمایه گذاری یا نیازهای بهبودی ، هر چند وقت یکبار رقابت را تحلیل می کند؟
  • کسب و کار شما از نظر قابلیت های محصول از نظر استراتژیک چقدر از رقبا متفاوت است؟ استراتژی کسب و کار شما در این مورد چقدر روشن است؟
  • چشم انداز شما درباره مسئولیت شرکتی که باید در کسب و کار شما در آینده داشته باشد چقدر روشن است؟ آیا مسیری که کشب و کار شما می خواهد طی کند ، روشن و قابل درک است؟
  • آیا دیدگاه بلند مدت شما در اولویت های کوتاه مدت شما منعکس می شود؟ آیا ما امروز تلاش خود را برای ابتکاراتی که ارتباط با جایی که انتظار داریم خودمان و بازار در آینده باشد ، می اندازیم؟
  • آیا کسب و کار شما به همان اندازه که کارایی عملیاتی دارد ، رشد و توسعه کسب و کار / بازار جدید را دنبال می کند؟
  • چشم انداز استراتژیک کشب و کار شما چقدر موثر است؟
  • آیا هنگام تدوین و اجرای استراتژی ، کسب و کار شما به طور موثری اولویت های کوتاه مدت و بلند مدت را متعادل می کند؟
  • برنامه کسب و کار شما برای بهبود و تحول اهداف استراتژیک در طول زمان چقدر کارآمد و سازمان یافته است؟
  • پیامدهای منفی بالقوه ای که می تواند با اجرای یک استراتژی جدید اتفاق بیفتد چگونه با نتایج مثبت بالقوه مقایسه می شود؟
  • کسب و کار شما از طریق اینترنت (رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها و غیره) چند رسانه تأسیس شده دارد؟
  • کسبس و کار  شما چند ارتباط برقرار شده با مشاغل دیگر دارد؟
  • کسب و کار شما با مشتریان سازگار و قابل اعتماد چه ارتباط سازنده ای دارد؟
  • مدل تحویل کسب و کار شما چقدر موثر است؟
  • استراتژی توزیع چه میزان سود بالقوه برای کسب و کار شما دارد؟
  • با توجه به همه نتایج احتمالی ، استراتژی توزیع شما چقدر خطرناک است؟
آیا مطالب دوره بازاریابی محتوا برای من کاربردی است؟

چیزی که درباره این دوره مهم است دقیقا «کاربردی» بودن آن است. به این معنا که ما نمی خواهیم با بحث های تئوریک و تعریفی و کلی، وقت کارگاه را بگیریم، برعکس، هدف ما این است که مهم ترین و متمایزترین تکنیک ها و مهارت هایی که شما برای بازاریابی و تولید محتوا موثر نیاز دارید در اختیارتان قرار دهیم. به همین دلیل، دوره های گروه مشاورین هوش پیروزی، همگی دارای یک دستورالعمل کاربردی و اجرایی هستند که برای شما طراحی شده تا دقیقا بدانید از چه نقطه ای باید شروع کنید و چطور پیش بروید و در نهایت به کجا برسید.

برای شرکت در دوره بازاریابی و تولید محتوا باید چه چیزهایی بدانیم؟

پیش از شرکت در این دوره، نیازی به دانش اولیه نیست و تمامی مباحث از صفر تا صد آموزش داده خواهد شد.

دوره بازاریابی و تولید محتوا به چه صورتی برگزار می شود؟

دوره ها به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. البته این دوره برای شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی به صورت حضوری در محل شرکت یا سازمان برگزار خواهد شد.

آیا مباحث دوره بازاریابی و تولید محتوا، همیشه در خاطر ما خواهد ماند؟

شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند تمامی این اطلاعات را در خاطر بسپارند ولی بهتر است یادداشت برداری و مرور مطالب حداکثر تا یکماه انجام شود.

سطح مطالب دوره بازاریابی و تولید چگونه است؟

در این دوره فرض اولیه بر آن است که مخاطبان چیزی از بازاریابی و تولید محتوا نمی دانند. پس سطح دوره از مباحث مقدماتی تا پیشرفته است.

دوره بازاریابی و تولید محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

چه مدیر بازاریابی محتوایی یکی از شرکت های بزرگ باشید و چه مالک کوچکترین کسب و کار، این دوره کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را رشد دهند. اندازه کسب و کار مهم نیست. هر عنوان و نقشی که دارید اگر بخشی از فرایند بازاریابی برای تولید درآمد است این دوره مناسب شماست.

آیا با ثبت نام در این دوره بازاریابی و تولید محتوا، خدمات دیگری هم دریافت خواهم کرد؟

دریافت مشاوره رایگان از متخصصین گروه مشاورین هوش پیروزی تا پایان عمر، دریافت گواهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فایل الکترونیکی و محتوای صوتی دوره بخشی از خدماتی است که شما علاوه بر شرکت در این دوره خواهید داشت.

اطلاعات دوره

  • مدرس:سعید جوی زاده - عقیل جوکار
  • شروع دوره:از 15 اسفند 1399
  • مدت زمان دوره:20 ساعت
پاک کردن

پشتیبانی

هوش پیروزی 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

سایر وبسایت ها

آموزش GIS و RS طراحی وبسایت و دیجیتال مارکتینک

برچسب ها

آموزش طراحی کسب و کار
دوره طراحی کسب و کار
طراحی کسب و کار در دنیای امروزی
کسب و کار دنیای امروزی