تسلط بر فرآیند فروش

تسلط بر فرآیند فروش

معاملات بیشتری ببندید و عملکرد تیم فروش را بهبود بخشید. هنر تخصصی فروش به گونه ای طراحی شده است که شما را با پیگیری اهداف فروش خود مؤثرتر و کارآمدتر کند. درک کنید که چگونه در میان رقبا و دیگر شرکت ها متمایز شوید، مشتریان را جذب کنید و از ابتکارات و نوآوری های خود در شرکت خود حمایت کنید. دانستن اینکه چگونه به "بله" برسید، مهارتی حیاتی است که می تواند بسیاری از جنبه های زندگی شما را بهبود بخشد. با یادگیری یافتن مشتریان جدید و به دست آوردن نتایج عالی، برای آزمایش، آموزش و تحول آماده شوید.هدف کلی بررسی عناصر یک نیروی فروش موثر به عنوان یک جزء کلیدی از کل توسعه مشتری و تلاش برای حفظ مشتری است. این دوره درک دانش‌آموز از پیوندهای میان طرح تجاری سازمان، طرح بازاریابی، دسترسی به بازار و اهداف کلان سازمان را گسترش می‌دهد.

هر هفته دو ساعت ویدئوی آموزشی

جهت پیگیری روند رشد شما، هر هفته دو ساعت ویدئوی آموزشی برای شما ارسال می‌شود و میزان مطالعه شما ارزیابی می‌شود.

آموزش ویدئویی
کلاس آنلاین و حضوری رفع اشکال

کلاس حضوری و آنلاین رفع اشکال

هر دو الی سه هفته یکبار، یک کلاس حضوری و آنلاین رفع اشکال برگزار می‌گردد تا دانشجویان بتوانند سوالات خود را مستقیماً از اساتید بپرسند.

پشتیبانی تلگرام و واتس‌اپ

علاوه بر کلاس حضوری و آنلاین رفع اشکال، با حضور در گروه تلگرامی یا واتس‌اپی می‌توانید سوالات روزانه خود را نیز بپرسید.

پشتیبانی تلگرام و واتس اپ
معرفی و ورود به بازار کار

مشاوره و معرفی به بازار کار

افرادی که دوره را تکمیل کنند، علاوه بر مشاوره ورود به بازار کار، ضمانت ورود به بازار کار را خواهند داشت.

اهداف دوره آموزشی هنر فروش:
پس از اتمام دوره، دانش آموزان قادر خواهند بود:

  • فرآیند فروش را برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی کنید
  • رابطه بین فروش و بازاریابی را توضیح دهید.
  • ساخت و توسعه ساختار نیروی فروش،
  • استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • استفاده از فناوری برای بهبود اثربخشی نیروی فروش و
  • استخدام، انتخاب، آموزش، ایجاد انگیزه، جبران و حفظ فروشندگان.

شرکت کنندگان در پایان این دوره قادر خواهند بود:

  • به طور موثر عملکرد فروش را برنامه ریزی، اجرا و مدیریت کنید.
  • یک پل کاری بین فروش و بازاریابی ایجاد کنید.
  • یک ساختار فروش متناسب با برنامه استراتژیک کلی شرکت برنامه ریزی کنید.
  • ارزش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را بشناسید و مزایای آن را در عملکرد کلی فروش اعمال کنید.
  • ادغام فناوری برای بهبود عملیات فروش را درک و اجرا کنند
  • ایجاد، مدیریت، ارزیابی و ایجاد انگیزه در نیروی فروش برای دستیابی به اهداف شرکت.

گواهی پایان دوره:

هنگامی که دوره  هنر فروش را تمام کردید و پروژه عملی را به پایان رساندید، گواهینامه ای معتبر از طرف موسسه هوش پیروزی دریافت خواهید کرد که می توانید آن را با کارفرمایان احتمالی و شبکه حرفه ای خود به اشتراک بگذارید

سرفصل‌های آموزش هنر و فروش

هفته اول :مدیر فروش
  • نقش مدیر فروش
  • ویژگی های یک فروشنده خوب
  • ویژگی های یک مدیر فروش خوب
  • ابزارهای مدیریت فروش
  • تعامل فروش
هفته دوم:فرهنگ فروش
  • فرهنگ فروش در مقابل فرهنگ شرکت
  • اثر مرکب و بهره مرکب
  • تفکر آینده نگر
  • طراحی فرهنگ فروش
  • اجرای فرهنگ فروش
هفته سوم : مدیریت موفقیت
  • مدیریت زمان و زمان بندی موثر
  • مدیریت افراد و نخبگان
  • برنامه ریزی برای آینده
  • تعیین اهداف قابل اندازه گیری
  • فرایند های ذهنی در مقابل عینی
هفته چهارم : یافتن و استخدام بهترین تیم فروش
  • نحوه جذب
  • تکنیک های مصاحبه
  • مسائل حقوقی و غیر حقوقی
  • فرایند استخدام
  • ابزار برای مصاحبه فروش
هفته پنجم : مهارت های مدیریت فروش
  • مربیگری و مشاوره فروش
  • تکنیک های انگیزشی در فروش
  • تماس‌های فروش :تلفنی و غیر تلفنی
  • تکنیک های ارتباط موثر در فروش
هفته ششم : عملکرد نیروی فروش
  • حسابرسی سازمانی
  • تحلیل از بالا به پایین
  • ارزیابی فروشنده فردی
  • بهبود اثربخشی
  • نقش ادراک در فروش
هفته هفتم: برنامه ریزی و جبران خسارت
  • استقرار استراتژیک
  • قلمرو و زمان جبران خسارت
  • برنامه های جبران استراتژیک در مقابل تاکتیکی
  • مسائل غیر مالی
  • مشوق های کوتاه مدت و اجرای مسابقات هدفمند
هفته هشتم : جلسات فروش
  • چه زمانی یک جلسه فروش برگزار کنیم
  • انواع جلسات فروش
  • تنظیم دستور کار
  • کنترل زمان در جلسات فروش
هفته نهم : برنامه ریزی اقدام فروش
  • اهداف فروش کوتاه مدت و بلند مدت
  • اهداف قابل اندازه گیری
  • فرآیند برنامه ریزی
هفته دهم : استراتژی فناوری
  • مدیر ارتباط با مشتری (CRM)
  • افزایش توانایی فروشنده برای فروش
  • انضباط و اراده برای تغییر
  • کاهش زمان سفارش
هفته یازدهم: همه را به هم گره بزنید
  • چیزی که یاد گرفتیم
  • چگونه همه اینها را اعمال کنیم؟
  • از اینجا به کجا می رویم؟

اطلاعات دوره

مدت زمان دوره
24 ساعت (12 جلسه 2 ساعته )
تعداد جلسات
دو ساعت فیلم در هفته
کلاس رفع اشکال
هر دو تا سه هفته یکبار
پشتیبانی
تا یک سال بعد از اتمام دوره

مدرس دوره

دکتر سعید جوی زاده

مدیریت موسسه چشم انداز

مدیر موسسه علمی تحقیقاتی چشم انداز هزاره سوم ملل و عاشق مجموعه علوم جغرافیایی است ایشان نویسنده کتاب های متعددی در ضمینه جغرافیا و کارآفرینی میباشند.

مدرس دوره :: دکتر سعید جوی زاده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تسلط بر فرآیند فروش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تسلط بر فرآیند فروش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تسلط بر فرآیند فروش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *