آموزش فروش حرفه ای

آموزش فروش حرفه ای

نیروی فروش یک شرکت خط مقدم درآمدزایی و رشد است،و بدون فروش تمامی شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک شکست خواهند خورد. بنابراین ضروری است که تیم فروش شما موثر، کارآمد و توانایی یافتن و بستن فرصت های فروش را داشته باشد، صرف نظر از اینکه در چه صنعتی هستید دوره آموزشی فروش به شما یا تیم شما کمک می کند تا با پرسیدن سوالات بهتر، به دست آوردن مشتریان وفادار ، درک زبان بدن مشترک، غلبه بر مخالفت های رایج فروش، یافتن فرصت های ارجاع و رشد کسب و کار حرفه ای ، فروش خود را افزایش دهید. این دوره آموزشی پویا و حرفه ای اکنون در سراسر ایران در دسترس است.

هر هفته دو ساعت ویدئوی آموزشی

جهت پیگیری روند رشد شما، هر هفته دو ساعت ویدئوی آموزشی برای شما ارسال می‌شود و میزان مطالعه شما ارزیابی می‌شود.

آموزش ویدئویی
کلاس آنلاین و حضوری رفع اشکال

کلاس حضوری و آنلاین رفع اشکال

هر دو الی سه هفته یکبار، یک کلاس حضوری و آنلاین رفع اشکال برگزار می‌گردد تا دانشجویان بتوانند سوالات خود را مستقیماً از اساتید بپرسند.

پشتیبانی تلگرام و واتس‌اپ

علاوه بر کلاس حضوری و آنلاین رفع اشکال، با حضور در گروه تلگرامی یا واتس‌اپی می‌توانید سوالات روزانه خود را نیز بپرسید.

پشتیبانی تلگرام و واتس اپ
معرفی و ورود به بازار کار

مشاوره و معرفی به بازار کار

افرادی که دوره را تکمیل کنند، علاوه بر مشاوره ورود به بازار کار، ضمانت ورود به بازار کار را خواهند داشت.

پیشگفتار دوره

بازار امروز به شدت رقابتی است و هر سازمانی به دنبال سهم بیشتری از بازار است. در اقتصادی که مشتری پادشاه است، نمایندگان فروش شما چگونه ویژگی ها و مزایای محصولات/خدماتی را که می فروشند بیان می کنند؟
ارائه آموزش فروش نقش مهمی در کمک به نمایندگان فروش در تمرین و تقویت توانایی خود برای بستن معامله ایفا می کند. این دوره آموزشی فروش به تقویت مهارت‌ها و تکنیک های فروش با تجربه کمک می‌کند و آنها را قادر می‌سازد از فرصت‌های فروش استفاده کنند و تجارت را به شدت گسترش دهند.

شرکت کنندگان پس از اتمام این دوره یاد می گیرند که:

  • نیازهای چشم انداز را با انجام تحلیل نیازهای مشتری تفسیر کنید
  • بر تکنیک های گوش دادن فعال برای ارتباط بهتر با مشتریان و درک آنها مسلط شوید
  • با درک اینکه فروش کجاست و چگونه حرکت رو به جلو را حفظ کنید، فرآیند فروش را مدیریت کنید
  • روانشناسی فروش را یاد گرفته و در جهت فروش بیشتر بکار گیرید
  • نقل قول های رقبا را نفی کنید و در عین حال حرفه ای باشید
  • ارائه موثر فروش را تقویت کنید
  • به اعتراضات به طور حرفه ای و موثر رسیدگی کنید
  • بر تکنیک های بستن قرارداد بسیار موثر مسلط شوید
  • پیگیری موثر برای روابط بلندمدت و تجارت آینده
  • تنظیم اهداف که در شما انگیزه ایجاد کنند
  • پایگاه داده فروش خود را به طور موثر مدیریت کنید

سرفصل‌های آموزش فروش حرفه ای

هفته اول : تعریف فرآیند فروش
  • انواع فروش
  • رویکردهای رایج فروش
  • مفاهیم کاربردی در فرایند فروش
هفته دوم : آماده شدن برای برقراری تماس
  • شناسایی تماس های موثر
  • تحلیل بازار و نیاز مشتری
  • ایجاد راه حل های بالقوه
هفته سوم : گشایش های خلاقانه
  • آمادگی برای یک تماس موثر
  • گرم کردن تماس های سرد
  • سیستم ارجاع مشتری
هفته چهارم: گوش دادن فعال
  • اهمیت گوش دادن فعال
  • تشویق کننده های حداقلی
  • بیان مجدد و بازنویسی برای به دست آوردن تعهد
هفته پنجم: ارائه هایی در جهت فروش
  • ویژگی ها و مزایای مطابق با نیاز مشتری
  • طرح پیشنهادی منحصر به فرد خود برای فروش
  • سوالات کلیدی که هر مشتری می خواهد به آن پاسخ داده شود
هفته ششم: مدیریت فروش
  • روانشناسی فروش
  • برچسب های کلیدی در فروش
  • سوگیری پیشرو در فروش
  • رقابت بین رقبا در جهت فروش
  • حفظ حرفه ای بودن و تکنیک های حرفه ای شدن
هفته هفتم: رسیدگی به ایرادات
  • انواع رایج اعتراض
  • استراتژی های اساسی در جهت حل اعتراضات
  • استراتژی های پیشرفته فروش
هفته هشتم: قرارداد های فروش
  • درک اینکه چه زمانی زمان موقع قرارداد بستن است
  • تکنیک های قدرتمند قرارداد بستن
  • تکنیک هایی برای بستن قراردهای فروش
  • نکات اساسی در بستن قرارداد
  • مسائل حقوقی در قراردادهای فروش
هفته نهم: پیگیری
  • یادداشت های سپاسگزاری
  • حل مشکلات خدمات مشتری
  • پیگیری فعال و در تماس بودن موثر
هفته دهم: تعیین اهداف در فروش
  • اهمیت اهداف فروش
  • تنظیم اهداف هوشمند
  • تنظیم اهداف کاربردی
  • تنظیم اهداف کوتاه مدت فروش
  • تنظیم اهداف بلند مدت فروش
هفته یازدهم: مدیریت پایگاه داده مشتری
  • انتخاب سیستمی که برای شما کار می کند
  • استفاده از سیستم های کامپیوتری
  • استفاده از سیستم های دستی
هفته دوازدهم: مدیریت خط مسقیم فروش
  • سیستم خط مستقیم فروش چیست؟
  • از مشتری بالقوه تا مشتری بالفعل
  • تنظیم چشم انداز فروش
  • به اشتراک گذاری تجربیات

اطلاعات دوره

مدت زمان دوره
50 ساعت
تعداد جلسات
سه ساعت فیلم در هفته
کلاس رفع اشکال
هر دو تا سه هفته یکبار
پشتیبانی
تا یک سال بعد از اتمام دوره

اساتید دوره

مدرس دوره :: دکتر سعید جوی زاده

دکتر سعید جوی زاده

مدیریت موسسه چشم انداز

مدیر موسسه علمی تحقیقاتی چشم انداز هزاره سوم ملل و عاشق مجموعه علوم جغرافیایی است ایشان نویسنده کتاب های متعددی در ضمینه جغرافیا و کارآفرینی میباشند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش فروش حرفه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش فروش حرفه ای

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش فروش حرفه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *