مسیر موفقیت فقط با یک کلیک در رو به رو

بازاریابی کسب‌وکارهای نوپا

بخش بازاریابی شما کم‌تر از هزینه یک کارمند نیمه‌وقت است!!

مشاوره کارآفرینی

ویژه استارتاپ‌ها و علاقه‌مندان

مدل کسب ‌و کار  

طراحی Business Model

تبلیغات و بازاریابی 

مشاوره، آموزش و اجرا

مشاورین هوش پیروزی

مشاوره فروش

چگونگی و افزایش فروش

طرح کسب‌وکار

برنامه‌ریزی Business Plan

برندینگ

برندینگ و تدوین برنامه استراتژیک

آیا تمایل دارید که مهارت بازاریابی خود را ارتقاء دهید و قدم به گام های بعدی بگذارید؟

 همکاران ما 

ما با بهترین‎ها شریک شدیم تا بهترین‌ها را به شما ارائه دهیم: بهترین گزینه‌ها، بهترین تخصص‌ها، بهترین نرخ‌ها و بهترین بازدهی

kwikkar
ریچارد برانسون: خودمان را به چالش بکشیم.
ریچارد برانسون معتقد است که بزرگترین محرک او به چالش کشیدن همیشگی خودش بوده است. او زندگی را همچون یک دانشگاه همیشگی می بیند، جایی که هر روز می تواند مطالب جدیدی بی آموزد. ما هم می‌توانیم!
froyo
هنری فورد، به خودمان ایمان داشته باشیم.
هنری فورد جمله مشهوری دارد که می گوید: چه فکر کنیم می توانیم و چه فکر کنیم نمی توانیم، در هر دو صورت حق با ماست. ایمان داشته باشیم که می توانیم موفق شویم و از میان موانع مختلف راهی خواهیم یافت. اگر ایمان نداشته باشیم تنها به دنبال بهانه خواهیم بود.
duckworth
دیوید کرپ، چشم انداز داشته باشیم.
دیوید کرپ، موسس و CEO شرکت تامبلر، معتقد است کارآفرین کسی است که چشم اندازی برای چیزی داشته باشد و خواهان ایجاد آن باشد. چشم اندازمان را همیشه جلوی چشممان داشته باشیم.
amazing-lash
ریچارد هاروک، برای افزایش سرمایه برنامه ریزی کنیم.
ریچارد هاروک، یک سرمایه گذار ریسک پذیر، پندی برای کارآفرینان تازه کار دارد: “تقریباً همیشه افزایش سرمایه از آن چیزی که فکرش را می کردید سخت تر است و همیشه زمان بیشتری می‌ گیرد. پس برایش برنامه ریزی کنیم.
cincoauto
رایان آلیس، اهدافمان را بشناسیم.
رایان آلیس، از مؤسسان آیکنتاکت، اشاره کرده است که در ذهن داشتن همیشگی نقطه پایان به ما این اطمینان را می دهد که در حال حرکت به سمتش هستیم. اهدافمان را تنظیم کنیم و هر روز آنها را به خودمان یادآوری کنیم.

هوش پیروزی

_